Leder for digitalisering og innovasjon joiner TotalCtrl

Norge, Oslo: TotalCtrl, et ledende selskap for forebygging av matsvinn, kunngjorde i dag at Alexander Salveson Nossum vil bli med totalctrl som rådgivende styremedlem.

Alexander vil ta med sin erfaring innen digitalisering og innovasjon til TotalCtrl for å skalere teknologien globalt.

I tillegg vil Alexander ta med følgende erfaringer som vil være til nytte TotalCtrl fremover :

• Kompetanse innenfor kommunesegmentet
  • Forretningsutvikling
  • Salg

» Jeg har fulgt TotalCtrl en stund og det har vært spennende å se alt de har oppnådd. TotalCtrl er ekstrem dyktige og har en teknologi som er svært skalerbar, sier Alexander Salveson Nossum.

For mer informasjon om Alexander Salveson Nossum, besøk profilen hans her.

Om TotalCtrl: TotalCtrl er verdens første skybaserte system for forebygging av matsvinn. Dette selskapet forenkler styringen av lageret og kontroll av utløpsdatoer. TotalCtrl hjelper kunder i matindustrien med å spare tid, penger og forhindre matsvinn ved å gi sanntidsdata på lageret basert på utløpsdato. Sammen med Alexander Salveson Nossum vil TotalCtrl hjelpe verden med å forhindre matsvinn enda raskere.

Alexander Salveson Nossum
Media Kit

Here is a complete Media Kit with different versions of our logo, banners, style guides and our products sneak peeks.

DOWNLOAD